En les trobades d'empresa organitzades per la Cambra de Comerç de Saragossa, en col·laboració amb el programa de ràdio Diari Econòmic de Ràdio Aragó, s'han presentat algunes de les activitats més destacades de la Setmana de la Internacionalització.
Durant aquest esdeveniment, Ángela Laguna, la nostra directora general d'Energia, Medi Ambient i Innovació va tenir l'oportunitat de compartir com l'experiència de Socotec s'ha expandit a escala internacional.
ENERGIA, MEDI AMBIENT I INNOVACIÓ
Ángela Laguna
Durant la seva intervenció, Laguna va fer especial èmfasi en la capacitat dels serveis de Socotec en l'àmbit de la sostenibilitat i la circularitat.
"La sostenibilitat no només hauria de ser una prioritat, sinó que resulta imprescindible. A més, és rendible i hem de garantir la seva rendibilitat des de l'enfocament de l'enginyeria", va explicar Laguna. Socotec entén la importància de la sostenibilitat des de l'etapa de disseny, i el seu compromís s'estén al llarg de tot el cicle de vida de les infraestructures i les activitats associades.
A més de Socotec, l'esdeveniment va comptar amb la participació d'altres experts, com Elena Nasarre, cap de Servei de Projectes de la Unió Europea a Cambra Saragossa; Jorge Guillén, director d'Exportació d'Agroveco; i Fernando Gracia, director general de PMF Distribució. Cadascun d'ells va aportar la seva visió sobre com abordar la internacionalització dels negocis i enfrontar les necessitats específiques de cada mercat.
Durant la seva intervenció, Laguna va fer especial èmfasi en la capacitat dels serveis de Socotec en l'àmbit de la sostenibilitat i la circularitat.
"La sostenibilitat no només hauria de ser una prioritat, sinó que resulta imprescindible. A més, és rendible i hem de garantir la seva rendibilitat des de l'enfocament de l'enginyeria", va explicar Laguna. Socotec entén la importància de la sostenibilitat des de l'etapa de disseny, i el seu compromís s'estén al llarg de tot el cicle de vida de les infraestructures i les activitats associades.
A més de Socotec, l'esdeveniment va comptar amb la participació d'altres experts, com Elena Nasarre, cap de Servei de Projectes de la Unió Europea a Cambra Saragossa; Jorge Guillén, director d'Exportació d'Agroveco; i Fernando Gracia, director general de PMF Distribució. Cadascun d'ells va aportar la seva visió sobre com abordar la internacionalització dels negocis i enfrontar les necessitats específiques de cada mercat.
Socotec: adaptabilitat global i innovació en mercats exigents.
En el cas de Socotec, com a empresa global, destaca la seva visió i capacitat per adaptar-se a les exigències de cada mercat.
L'empresa adquireix i aplica coneixements internacionals, fins i tot quan no són demandats, però ofereixen millores significatives. Per exemple, al Regne Unit es compleixen requisits avançats en sostenibilitat, mentre que a l'Aràbia Saudita s'enfronten a desafiaments en la industrialització dels sistemes de construcció.
Socotec aborda aquests projectes amb alts estàndards en tots els nivells, contribuint en àrees clau com eficiència energètica, digitalització i indústria 4.0. Com a agent impulsor d'innovació a la indústria, Socotec busca constantment millorar i adaptar-se a les canviants necessitats del mercat internacional.